Пропускане към основното съдържание

спомен от генералски диспут

Промяна на стилистиката - използвам това обобщение на мнения от сайта на Мартин Заимов, за да премина към по-долните примери. Добре че се появи човекът със синьото сърце, за да повее ветрец на друго мислене и друг подход към публиката по време на кметска кампания. Иначе щяхме да се върнем години назад, където сякаш се намират и цитираните откъси. Понеже изборите ще минат и заминат, си заделям за архива някои изключително съдържателни и дълбоки реплики от епичната ТВ изява на двамата Генерали, която не беше никакъв диспут, а лавинообразна размяна на безпосочни реплики.

Водещ: Да не би да се скарахте на 9 септември, като сте празнували двамата?
Бойко Борисов: Аз не съм го виждал на 9 септември.
Бриго Аспарухов: Виждал или не?
Бойко Борисов: Не съм ви виждал на 9 септември по никакъв повод и Тити Папазов говори пълни измишльотини.
Бриго Аспарухов: Точно така. Аз потвърждавам, че той, Тити Папазов, не казва истината.

.............................

Бойко Борисов: Ако още веднъж ми кажеш, че така лъжа...
Бриго Аспарухов: Не съм бил в службите. Това лъжа.
Водещ: Аз съм по средата. Спокойно, ще го отнеса пръв.
Бойко Борисов: Искам да...
Водещ: Не, не. Само да разберем какво си говорихте на тези срещи. Кой казва истината и кой лъже?
Бойко Борисов: Не ме интересува вече. Г-н Аспарухов не е сред моите приятели.
Бриго Аспарухов: Вие отдавна не ме интересувате, но ме интересува София и искам да отговорите на софиянци.
Бойко Борисов: Ще видим кой кого го интересува. Така.
.............................

Водещ: Добре, за какво си говорите двамата като се видите...
Бойко Борисов: Защо се кандидатира...
Бриго Аспарухов: А я кажете вие...
Водещ: Има нещо между вас...
Бойко Борисов: Само нека да се върнем...
Водещ: ... аз го усещам с рецепторите си.
Бойко Борисов: Чакай , остави ме, Бареков, все пак искам да отговоря на въпроса за околовръстното.

Коментари

  1. Защо БСП предложи за свой кандидат-кмет в София човек, който е толкова влюбен в себе си.

    ОтговорИзтриване
  2. То не е лошо да си влюбен в себе си, ако умееш да "заразиш" и другите да те харесват толкова - Бойко например го може. А за Бриго изобщо не ми се говори - той излиза от моята логика за политически избор, но може и аз да не разбирам:)

    ОтговорИзтриване
  3. На едно място Маркес казва "Научих, че човек бива оправдан за това да гледа другия отвисоко, само когато трябва да му помогне да стане"

    ОтговорИзтриване
  4. А на едно място Халил Джубран казва: "Онзи, дето ти дава змия, когато си му поискал риба, може би няма друго за даване, освен змии. Тогава от негова страна е проява на щедрост" - много двусмислен и много фин текст:)

    ОтговорИзтриване
  5. Нищо не съм искал от Бриго.
    Оправдавам го за отношението му към хората. Цял живот е бил разузнавач. Трябвало е винаги да бъде убеден в своето превъзходство.
    Когато Симеон го назначи за съветник не го махнаха защото му нямат доверие. Махнаха го защото злепостави премиера и ситемата. В интервюто си пред Труд каза, че всички въпроси свързани със службите минават пред него. Това беше.Обяви на всеослушание, че той е особен случай и заради него не се спазват правилата.
    Сега след загубата веднага каза, че партията го е провалила. Той и един процент нямаше да има, ако беше независим. Умен е и го знае, но пак злепоставя тези които го крепят и с чиято помощ се издига.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар