Пластмасов бизнес. Това е определението, което Милена Славова, певицата, използва за напомпаните стереотипи на пеещите звезди през последните години. Т.е. популярност на привидностите - на силикона, перуките и студийните трикове, които извайват продаваем продукт, обикновено с едно име. Образ, който рекламите на мастика завъртат с интерес, а публиката разпознава безпогрешно. Като казах публиката, в скоби се сещам за вълнуващата новина, че "фолкдинозаврите се завръщат": става дума за Радо Шишарката, Илиан Михов-Баровеца и други имена от 90-те, които проправиха пъртината на модерния фолк. И понеже започнах от привидностите, ето още един акцент от горещите августовски вестникарски истории: мъж, маскиран като Батман и тормозил години наред пернишко село, най-сетне намерил покой. Заглавието е "Смъртта на Батман от селото на омразата". Очевидци подробно са описали подвизите на мъжа, очевидно скривал под наметалото си психични проблеми, но какво ли не виждаме в медиите - един пернишки Батман ли ще ни учуди? Идва ред и на следващата привидност. Освободеният от нигерийските бунтовници Кирил Елевтеров се завръща на българска земя и чуваме от него, че всъщност пленът не е никак лошо преживяване, че той се е чувствал като на курорт, а похитителите му осигурили DVD и мрежа срещу комари... А Горбачов става рекламно лице на маркови чанти. В специална фотосесия той ще се появи седнал в преминаващ край руините на Берлинската стена автомобил. Кампанията се изправя срещу чантите-ментета. Истинската чанта за багаж, която Горби рекламира, струва 1440 евро, а нейните копия - само 20 евро. И това ако не е борба с привидностите:)
Блог за невидимите граници между нещата: като доброто капучино, което е сладко, но едва загатнато нагарча
Коментари
Публикуване на коментар